مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 13:232019-06-26ورزشي

شوک دوم به پرسپولیس/ بیرانوند در آستانه جدایی از سرخپوشان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیرانوند، دروازه بان 26 ساله تیم فوتبال پرسپولیس تهران که عملکرد خوبی در لیگ هجدهم داشت و توانست با سرخپوشان پایتخت به قهرمانی در لیگ و جام حذفی برسد، - به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند با دریافت رضایت نامه، از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیرانوند، دروازه بان 26 ساله تیم فوتبال پرسپولیس تهران که عملکرد خوبی در لیگ هجدهم داشت و توانست با سرخپوشان پایتخت به قهرمانی در لیگ و جام حذفی برسد، امیدوار است تا از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شود و به تیم های اروپایی برود.

هر چند که بیرانوند تا سال 1400 با پرسپولیس قرارداد، اما درخشش در تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس سبب شده تا پیشنهاداتی به این بازیکن برسد و احتمال دارد به زودی از جمع شاگردان برانکو جدا شود.

رویای این بازیکن حضور در اروپا است و دوست دارد حضور در لیگ های معتبر دنیا را تجربه کند، اما از سویی دیگر مدیران تیم فوتبال فوتبال پرسپولیس در صدد حفظ او هستند.

در همین باره، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) وکیل علیرضا بیرانوند به باشگاه پرسپولیس رفت تا در مورد پیشنهاد های رسیده به این دروازه بان با ایرج عرب صحبت کند که به او اطلاع دادند عرب در باشگاه حضور ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک دوم به پرسپولیس/ بیرانوند در آستانه جدایی از سرخپوشان

شوک دوم به پرسپولیس/ بیرانوند در آستانه جدایی از سرخپوشان