مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 13:082019-06-26ورزشي

تاریک و روشن میزبانی ایران از لیگ ملت های والیبال 2019


برررسی شرایط میزبانی ایران از لیگ ملت های والیبال در شهرهای ارومیه و اردبیل می تواند به کاهش تهدیدها و پررنگ تر ساختن فرصت ها در رویدادهای آتی بیانجامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم و چهارم لیگ ملت های والیبال 2019 در ارومیه و اردبیل میزبان رقبای خود بود که با بهترین عملکرد و بیشترین استفاده از فرصت به دست آمده در این بازی ها، ضمن قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده بندی بیشتر راه صعودش به فینال لیگ ملت ها را نیز طی کرد.

* پر شورهای ارومیه ای و با تعصب های اردبیلی ایران ابتدا در ارومیه میزبان بود و توانست با حضور پر شور هوادارانش در سالن غدیر، سه تیم کانادا، لهستان و روسیه را با قدرت شکست دهد که نقش هواداران پر شور ارومیه ای در این بازی ها خصوصاً در دیدار مقابل لهستان کاملاً حس شد.

این حضور چندین هزار نفری هواداران به قدری قابل توجه بود که بارها تمجید بازیکنان و مربیان تیم های بزرگی چون روسیه و لهستان در دنیای والیبال به همراه داشت.

در اردبیل نیز ملی پوشان ایران هیچگاه تنها نبودند و با حضور هواداران با تعصب اردبیلی در سالن رضازاده جهنمی را برای حریفان ساخته و تیم های استرالیا و کانادا را شکست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریک و روشن میزبانی ایران از لیگ ملت های والیبال 2019

تاریک و روشن میزبانی ایران از لیگ ملت های والیبال 2019