مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 13:082019-06-26سياسي

آغاز به کار پنجمین نمایشگاه بین المللی نظامی روسیه


پنجمین نمایشگاه بین المللی نظامی روسیه با حضور مقامات عالی رتبه دفاعی 100 کشور جهان از جمله وزارت دفاع کشورمان از امروز در پاتریوت پارک نظامی مسکو گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرتیپ پاسدار قاسم تقی زاده جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان در رأس هیأتی دفاعی، ضمن شرکت در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه معتبر نظامی، با چند تن از وزرا و مقامات نظامی و دفاعی کشورهای شرکت کننده درباره راه های توسعه و گسترش همکاری های دفاعی و امنیتی، گفتگو کرد.

جانشین وزیر دفاع با تشریح برنامه های هیئت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه تصریح کرد: در این سفر مذاکراتی درباره روابط فی مابین با روسیه و سایر مقامات نظامی کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه انجام می شود.

در این نمایشگاه 5 روزه، بیش از 600 شرکت دولتی و خصوصی فعال در زمینه تولید تسلیحات نظامی از 100 کشور جهان، تازه ترین دستاوردهای نظامی خود را به نمایش گذاشته اند.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه، مقامات روسی اعلام کردند، سفارش خرید تسلیحات از این کشور با افزایشی 45 درصدی در سال جاری میلادی، به رقم 54 میلیارد دلار رسیده است.

سرگیی شویگو وزیر دفاع روسیه نیز در مراسم گشایش این نمایشگاه گفت: این کشور در حال حاضر به دومین صادرکننده بزرگ تسلیحات در جهان تبدیل شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار پنجمین نمایشگاه بین المللی نظامی روسیه

آغاز به کار پنجمین نمایشگاه بین المللی نظامی روسیه