مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 13:032019-06-26اقتصادي

رکورددار بیشترین فروش ساعت های هوشمند در 2018


سری چهارم ساعت هوشمند اپل واچ در سال گذشته میلادی موفق شده است از تمامی برندها و مدل های موجود در بازارهای جهانی بیشتر بفروشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به محبوبیت و گسترش استفاده از گجت های هوشمند علی الخصوص ساعت های هوشمند، خیل عظیمی از کاربران در جهان از آن استقبال خوب و بی نظیری نشان داده اند و بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده، سری چهارم ساعت های هوشمند اپل واچ (apple watch4) بیشترین میزان فروش را در سال گذشته میلادی به نام خود به ثبت رسانده است به گونه ای که طبق آمار، سهم اپل واچ از بازارهای جهانی در سال 2018 میلادی با 22 درصد رشد و افزایش مواجه شده است.

از دیگر رقبای معروف و محبوب اپل واچ، می توان به ساعت های هوشمند سامسونگ Gear S3 و هوآوی واچ 2 اشاره کرد.

با اینکه این دو محصول توانایی پشتیبانی از هر دو سیستم اندروید و iOS را دارند، اپل واچ تاکنون هیچ علاقه ای به کار کردن با سیستم عامل اندروید از خود نشان نداده است.

اما باز هم با این حال، اپل توانسته است به میزان قابل توجهی از فروش فصلی و سالانه خود برسد و از سایر رقبای سرسخت خود سبقت بگیرد.

بر اساس آمار همچنین نشان می دهد که کاربران در کشورهای ایالات متحده آمریکا، استرالیا و ژاپن بیشترین استقبال را از ساعت های هوشمند اپل (اپل واچ) کرده اند که بیشتر آن هم مرهون تعطیلات کریسمس و سال نوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورددار بیشترین فروش ساعت های هوشمند در 2018

رکورددار بیشترین فروش ساعت های هوشمند در 2018