مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 13:032019-06-26ورزشي

10هزار دلار ضمانت بانکی برای اعزام ورزشکاران معلول به خارج از کشور


دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان با اشاره به دریافت 10هزار دلار ضمانت بانکی از ورزشکاران اعزامی به تورنمت های بین المللی گفت: فدراسیون برای اعزام ورزشکاران به مسابقات بین المللی 30 میلیون تومان ضمانت بانکی دریافت می کند که به جز دریافت این مبلغ، - از ورزشکارانی که در جریان مسابقات دوپینگ آنها مثبت اعلام شود 130میلیون و برای رشته های کم خطر 50میلیون تومان ضمانت دریافت می کند.

محمد حسین پور در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت سامان بلاغی عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر که مدت یکسال است بعد از مسابقات جهانی آلمان در این کشور مانده و این که آیا فدراسیون راهکاری در این زمینه اندیشیده است یا خیر؟ اظهار کرد: کاری که فدراسیون معمولاً برای ورزشکاران اعزامی قبل از هر تورنمنتی انجام می دهد دریافت ضمانت نامه بانکی می باشد که مبلغ آن 30 میلیون است.

البته در هر تورنمنتی حراست وزارت ورزش و جوانان همراه تیم حضور دارد و ورزشکاران تحت کنترل هستند اما باید بپذیریم که شرایط اروپا با سایر کشورها متفاوت است و پناهندگی خیلی راحت در آن صورت می گیرد.

وی گفت: فدراسیون برای اعزام هر ورزشکار به تورنمنت های بین المللی مبلغ 30 میلیون تومان ضمانت بانکی دریافت می کند که البته به جز دریافت این مبلغ برای ورزشکاران رشته های پرخطر همچون وزنه برداری، دوومیدانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10هزار دلار ضمانت بانکی برای اعزام ورزشکاران معلول به خارج از کشور

10هزار دلار ضمانت بانکی برای اعزام ورزشکاران معلول به خارج از کشور