مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 12:282019-06-26بين الملل

صلح را فراموش کنید؛ ترامپ و اسراییل تسلیم شدن فلسطین را می خواهند


دشوار است که ابتکار دیپلماتیک اخیر آمریکا که از سوی جارد کوشنر در کارگاه اقتصادی بحرین اعلام شد به عنوان صلح برای رفاه پذیرفته شود.

- دشوار است که ابتکار دیپلماتیک اخیر آمریکا که از سوی جارد کوشنر در کارگاه اقتصادی بحرین اعلام شد به عنوان "صلح برای رفاه" پذیرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه واشنگتن پست، جارد کوشنر داماد و مشاور ارشد ترامپ در خاورمیانه کنفرانس دو روزه ای در منامه دارد که امروز (چهارشنبه) به پایان می رسد و آن را اصلی ترین بخش معامله نهایی میان اسراییلی ها و فلسطینی ها می داند.

اما طیف گسترده ای از کارشناسان آمریکایی، فلسطینی و اسراییلی کارگاه منامه را رویکرد غلط کاخ سفید به صلح خاورمیانه می دانند.

بررسی تئوری دیدگاه کوشنر برای جلب سرمایه گذاری 50 میلیارد دلاری در پروژه های زیرساختی و تجاری این منطقه به نظر غیر قابل انکار می آید اما منابع این اعتبارات همچنان نامشخص است و قطعا در جلسه دو روزه قابل حل و فصل نیست.

علاوه بر این، شماری از پیشنهاداتی که در اطلاعیه 96 صفحه ای کاخ سفید فاش شد، در واقع باز طراحی الگوهای قدیمی است که دولت های خارجی، بانک جهانی و دیگران در سر می پروراندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح را فراموش کنید؛ ترامپ و اسراییل تسلیم شدن فلسطین را می خواهند

صلح را فراموش کنید؛ ترامپ و اسراییل تسلیم شدن فلسطین را می خواهند