مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 10:332019-06-26سياسي

تأمین صندوق های رأی گیری از تهران و استان های دیگر


دبیر اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری های شهر تهران از تأمین صندوق های آرا از استان تهران و چند استان دیگر خبر داد و افزود: این صندوق ها از چند روز قبل در تهران دپو خواهند شد تا پس از آماده سازی در روز انتخابات در محل های اخذ رأی قرار بگیرند.

- دبیر اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری های شهر تهران خبر داد تأمین صندوق های رأی گیری از تهران و استان های دیگر دبیر اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری های شهر تهران از تأمین صندوق های آرا از استان تهران و چند استان دیگر خبر داد و افزود: این صندوق ها از چند روز قبل در تهران دپو خواهند شد تا پس از آماده سازی در روز انتخابات در محل های اخذ رأی قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحمید طهایی در نخستین گردهمایی اعضای هیأت های اجرایی مناطق 22 گانه پنجمین دوره انتخابات شورایاری های شهر تهران گفت: امروز در حال اجرای روند انتخابات شورایاری ها هستیم و مقدمات این کار فراهم شده و حوزه اصلی کار در مناطق 22 گانه شهرداری تهران است.

در حقیقت از سوم تیرماه ثبت نام این انتخابات آغاز شده و در کل تهران طوری پیش بینی انجام شده که میزکار هر یک از مناطق در حوزه اجرا و نظارت در سامانه این انتخابات قرار می گیرد و افراد مجاز می توانند به صورت روزانه این اطلاعات را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین صندوق های رأی گیری از تهران و استان های دیگر

تأمین صندوق های رأی گیری از تهران و استان های دیگر