مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 09:582019-06-26اقتصادي

افتتاح و بهره برداری 26 پروژه با اعتبار 401 میلیاردی


استاندار لرستان در رابطه با سفر وزیر نیرو به استان گفت: لرستان امروز چهارشنبه و فردا میزبان دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید موسی خادمی افزود: در جریان سفر دو روزه وزیر نیرو به لرستان پروژه ها و طرح های متعددی افتتاح و به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی خواهد شد.

وی اضافه کرد: 26 پروژه با اعتباری معادل 401 میلیارد تومان در بخش های زیرمجموعه وزارت نیرو در جریان این سفر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول یادآور شد: همچنین 10 پروژه در صنعت آب وبرق با اعتباری معادل 757 میلیارد تومان در جریان این سفر کلنگ زنی و یا وارد فاز اجرایی خواهد شد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: این پروژه ها شامل مجتمع های آبرسانی روستایی و شهری، تصفیه خانه های فاضلاب و آب شرب شهری ، انتقال آب ، بهره برداری از پروژه های برق خواهد بود.

خادمی گفت: در جریان این سفر همچنین برخی پروژه های در دست اقدام زیرمجموعه این وزارتخانه مانند محل احداث سد معشوره مورد بازدید وزیر نیرو قرار خواهد گرفت.

استاندار در پایان گفت: در مجموع 36 پروژه در صنعت آب و برق با اعتباری بالغ بر 1158 میلیارد تومان در جریان این سفر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و بهره برداری 26 پروژه با اعتبار 401 میلیاردی

افتتاح و بهره برداری 26 پروژه با اعتبار 401 میلیاردی