مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 09:532019-06-26ورزشي

یک ورزشکار معلول دیگر به کشور برنگشت/ آگین: او پشیمان شده


رییس انجمن بسکتبال باویلچر در خصوص خبر بازنگشتن یک بازیکن بسکتبال باویلچر از مسابقات آلمان گفت: هرچند این بازیکن در مسابقات جهانی آلمان که سال گذشته برگزار شد از بازگشت به کشور امتناع کرد و در آلمان ماند، - یک ورزشکار معلول دیگر به کشور برنگشت/ آگین: او پشیمان شده رییس انجمن بسکتبال باویلچر در خصوص خبر بازنگشتن یک بازیکن بسکتبال باویلچر از مسابقات آلمان گفت: هرچند این بازیکن در مسابقات جهانی آلمان که سال گذشته برگزار شد از بازگشت به کشور امتناع کرد و در آلمان ماند، اما در این یکسال پشیمان شده و دغدغه بازگشت به ایران را دارد.

مهرداد آگین در گفت وگو با ایسنا، در خصوص خبر پناهندگی یک بازیکن بسکتبال با ویلچر در جریان مسابقات جهانی آلمان اظهار کرد: این بازیکن سال گذشته در جریان مسابقات جهانی آلمان از بازگشت به ایران امتناع کرد و در اروپا ماند.

البته من نمی دانم چرا رسانه ها بعد از گذشت یکسال آن هم در شرایطی که تیم خود را برای مسابقات کسب سهمیه بازی های پارالمپیک 2020 توکیو آماده می کند با جریان سازی این خبر به دنبال تضعیف روحیه تیم هستند.

وی گفت: در این مدت طی تماسی که با سفارت آلمان و همچنین سامان بلاغی بازیکن بسکتبال باویلچر داشتیم وی اظهار پشیمانی کرده و در حقیقت ترس بازگشت به کشور را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ورزشکار معلول دیگر به کشور برنگشت/ آگین: او پشیمان شده

یک ورزشکار معلول دیگر به کشور برنگشت/ آگین: او پشیمان شده