مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 09:532019-06-26اقتصادي

آب اردبیل 100 درصد سالم و ایده آل برای شرب


فرآیندی که از تولید تا مصرف آب سپری می شود فرآیندی پیچیده و در عین حال حساس برای کنترل کیفی در آزمایشگاه های تخصصی است که برآیند آن نشان می دد 100 درصد سالم و ایده آل برای شرب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بازدید خبرنگاران و جمعی از اصحاب رسانه از آزمایشگاه و تصفیه خانه آب شرب اردبیل بازدید معاون نظارت و بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل اظهار کرد: واحد کنترل کیفی آب شرب اردبیل وظیفه تامین آب شرب سالم و همچنین دفع بهداشتی فاضلاب را برعهده دارد تا در بهترین شرایط سلامت مردم تضمین شود.

مسعود خیرجو با قدردانی از تلاش خبرنگاران در حوزه اطلاع رسانی خاطرنشان کرد: خبرنگاران و نویسندگان در حقیقت مسیر آینده جامعه را مشخص می کنند و در هر جامعه ای که خبرنگاران با صداقت و احساس مسئولیت قلم بزنند زمینه توسعه و پیشرفت جامعه فراهم می آید.

وی افزود: ما هم در تولید آب و هم پساب خروجی تصفیه خانه ها منطبق بر استانداردهای تعریف شده وظیفه نظارت و کنترل دقیق کمی و کیفی را داریم به طوری که این آزمایشگاه به عنوان آزمایشگاه معتبر و مرجع در شمالغرب کشور با نمونه برداری هایی که انجام می دهند سعی دارند تا به صورت شیمیایی، فیزیکی و میکروبی سلامت آب اردبیل را مورد رصد قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب اردبیل 100 درصد سالم و ایده آل برای شرب

آب اردبیل 100 درصد سالم و ایده آل برای شرب