مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 09:132019-06-26سياسي

گزارش روند اجرای بسیج ملی کنترل فشار خون تشریح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رییسی در مراسم آغاز استقرار پرونده الکترونیک سلامت و دیدار ریاست جمهوری با مدیران ارشد نظام سلامت که با حضور رییس جمهور برگزار شد، - معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: 9 درصد از افرادی که در کمپین ملی کنترل فشار خون شرکت کرده اند، تشخیص داده شده که به پرفشاری خون مبتلا هستند و از این موضوع بی اطلاع بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رییسی در مراسم آغاز استقرار پرونده الکترونیک سلامت و دیدار ریاست جمهوری با مدیران ارشد نظام سلامت که با حضور رییس جمهور برگزار شد، درخصوص روند اجرای بسیج ملی کنترل فشار خون، اظهار کرد: در این طرح ملی، فشار خون تمامی افراد بالای 30 سال کشور در 26 هزار پایگاه و مرکز بهداشتی و درمانی در سطح کشور سنجیده و در سامانه به ثبت می رسد.

تاکنون، 13 میلیون سنجش فشار خون در سامانه پرونده الکترونیک به ثبت رسیده است و به دلیل ایجاد دسترسی مردم به این کمپین، 13 هزار ایستگاه سیار نیز پیش بینی شده و 4 میلیون و 700 هزار ثبت فشار خون نیز در این ایستگاه ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه با راه اندازی سامانه خوداظهاری، افراد می توانند فشار خون خود را اندازه گیری و ثبت کنند، افزود: با طراحی سامانه ای روی تلفن همراه، افراد می توانند فشار خون خود را به صورت خوداظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش روند اجرای بسیج ملی کنترل فشار خون تشریح شد

گزارش روند اجرای بسیج ملی کنترل فشار خون تشریح شد