مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 09:132019-06-26سياسي

مجلس نمایندگان آمریکا لایحه بهبود وضعیت مهاجران در مرز را تصویب کرد


مجلس نمایندگان آمریکا بسته کمکی 4.

5 میلیارد دلاری به هدف ارتقاء رسیدگی به مهاجران غیرقانونی که از مرز مکزیک وارد آمریکا شده اند را با وجود تهدید دولت دونالد ترامپ به وتوی آن، - با اکثریت آرا تصویب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی گزارش هایی که در ماه های اخیر درباره وضعیت ناگوار کودکان مهاجران غیرقانونی در بازداشتگاه های پرجمعیت در نواحی مرزی آمریکا منتشر شد، در این بسته استانداردهای جدیدی برای رسیدگی به این وضعیت بحرانی تعیین شده است.

مجلس نمایندگان آمریکا که تحت رهبری دموکرات ها است با 230 رأی مثبت به 195 رأی منفی که عمدتاً بر مبنای گرایش های حزبی انداخته شدند این لایحه را تصویب کرد.

با این حال این تنها یک گام در مسیر تصویب نهایی این لایحه محسوب می شود و هنوز نهایی شدن کامل آن قطعی نیست.

مجلس سنای آمریکا که در اختیار جمهوریخواهان است مشغول به تهیه و ارائه نسخه ای از این لایحه از جانب خود است تا در چند روز دیگر آن را به رای بگذارد.

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا اما وعده داده که به دلیل عدم لحاظ شدن برخی موارد درخواستی اش در این لایحه آن را وتو خواهد کرد.

مقامات کاخ سفید همچنین در توجیه چنین وتویی گفته اند که در حال حاضر این لایحه از نظر آنها باعث بی اثر شدن برخی تلاش های دولت برای اعمال امنیت و قوانین در مرز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس نمایندگان آمریکا لایحه بهبود وضعیت مهاجران در مرز را تصویب کرد

مجلس نمایندگان آمریکا لایحه بهبود وضعیت مهاجران در مرز را تصویب کرد