مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 02:482019-06-25اقتصادي

درباره اینترنتی که سرعت انتقالش کمتر از ثانیه است


در حالی که نسل سوم شبکه تلفن همراه موجب افزایش اتصال مصرف کنندگان شد و نسل چهارم، مصرف کنندگان دیجیتالی را هدایت کرد، اکنون شبکه های 5G نه تنها حجم دیتا روی شبکه ها را چندصد برابر می کنند، - بلکه سرعت انتقال دیتاها را نیز بسیار زیاد می کنند و تأخیر انتقال دیتار را به کمتر از یک میلی ثانیه می رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان GSMA یا سیستم جهانی برای ارتباطات تلفن همراه (Global System for Mobile Communications) در گزارش خود، تعداد اتصالات 5G را تا سال 2025 حدود 1.

4 میلیارد در کل جهان پیش بینی کرده است.

این رقم هم اکنون برابر 200 میلیون است و GSMA نتیجه می گیرد که در سال 2025 فقط 15 درصد اتصالات جهانی موبایل 5G خواهند بود.

هرچند اپراتورها و تولیدکنندگان تجهیزات موبایل، شبکه های 5G را در آمریکا و کره جنوبی راه اندازی کرده اند ولی در حال حاضر پوشش دهی آن ها محدود است و فقط برای برنامه های حرفه ای استفاده می شوند.

البته مناقصه ای که رگولاتور فرانسه در پاییز گذشته به منظور اعطای فرکانس 5G برگزار کرد، موجب شد تا 79 اپراتور موبایل در سراسر جهان، تصمیم خود را برای راه اندازی شبکه و خدمات 5G رسماً اعلام کنند.

پیش بینی ها از اتصال کشورها به 5G چه می گوید؟ طبق گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، جامعه جهانی موبایل، گزارشی ارائه و اعلام کرد که بر اساس بررسی های انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره اینترنتی که سرعت انتقالش کمتر از ثانیه است

درباره اینترنتی که سرعت انتقالش کمتر از ثانیه است