مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 01:582019-06-25حوادث

حریق مرگبار خودرو در پی وقوع تصادف در اتوبان تهران-قم


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق مرگبار یک خودرو در پی وقوع حادثه تصادف در اتوبان تهران-قم خبر داد.

- سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا درباره این حادثه گفت: ساعت 26 دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران-قم، مقابل تیر شماره 325 به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی با بیان اینکه محدوده وقوع این تصادف خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران بود اما ایستگاه شماره 50 به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شد گفت: طی تصادفی که رخ داده بود دو دستگاه پژو 405 و یک دستگاه پرشیا با یکدیگر برخورد کرده بودند و یکی از خودروهای پژو 405 کاملاً شعله ور شده بود.

اطلاعات اولیه نیز حاکی از آن بود که فردی در خودرو شعله ور گرفتار شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به شروع عملیات اطفا حریق گفت: آتش نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کردند و آتش پس از مدتی خاموش شد که پس از خاموش شدن آتش جنازه ای که کاملاً سوخته بود و حتی جنسیت وی مشخص نبود داخل خودرو مشاهده شد.

همچنین در خودرو پرشیا نیز یک خانم جوان حدوداً 18ساله محبوس بود که پس رهاسازی وی و انجام بررسی های جسمانی لازم، مشخص شد این خانم جوان نیز بر اثر جراحات وارده جان خود را از دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق مرگبار خودرو در پی وقوع تصادف در اتوبان تهران-قم

حریق مرگبار خودرو در پی وقوع تصادف در اتوبان تهران-قم