مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 20:032019-06-25سياسي

اصلاحات پارامتریک بیمه ای در دستورکار مدیرعامل جدید تامین اجتماعی


مدیرعامل جدید سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه برنامه اصلاحات پارامتریک باید به صورت راهبردی دنبال شود عنوان کرد: برخی قوانین تأمین اجتماعی برای اصلاح و بازنگری، - مصوبه دولت و مجلس و برخی مصوبه هیئت مدیره سازمان را می خواهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصول حسابداری بیمه ای را هم باید منسجم تر برنامه ریزی کنیم و به سمتی برویم که مصالح سازمان را بدرستی در نظر گرفته و اجرایی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی سالاری در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی که در ساختمان مرکزی سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد از حسن اعتماد شریعتمداری به خودش قدردانی کرد و گفت: به گستردگی کار در تأمین اجتماعی واقفم و قطعاً امور جز با خرد جمعی به سر منزل نمی رسد.

وی افزود: در سنوات گذشته کمتر موردی بوده که از وزرا برای حوزه کاری ام در استان ها درخواستی داشته باشم و با حمایت مواجه نشده باشم.

البته این درخواست ها مبتنی بر واقعیات و اقتضائات دولت بوده و کار کارشناسی انجام شده تا به گونه ای تنظیم شوند که شدنی باشد.

سالاری با بیان اینکه برنامه اصلاحات پارامتریک باید به صورت راهبردی دنبال شود عنوان کرد: برخی قوانین تأمین اجتماعی برای اصلاح و بازنگری، مصوبه دولت و مجلس و برخی مصوبه هیئت مدیره سازمان را می خواهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحات پارامتریک بیمه ای در دستورکار مدیرعامل جدید تامین اجتماعی

اصلاحات پارامتریک بیمه ای در دستورکار مدیرعامل جدید تامین اجتماعی