مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 19:382019-06-25بين الملل

خالد قدومی: امروز جایی برای بیگانگان در منطقه نیست


نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران تاکید کرد: معامله قرن به جایی نخواهد رسید و امروز جایی برای بیگانگان در منطقه نیست.

- نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران تاکید کرد: معامله قرن به جایی نخواهد رسید و امروز جایی برای بیگانگان در منطقه نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خالد قدومی در نشست فلسطین و طرح آمریکایی معامله قرن اظهار کرد: ترامپ کمتر از روباه نیست و از این روباه چه انتظاری جز فریب و دروغ داریم؟ وی افزود: طرح معامله قرن نفعی برای فلسطینی ها ندارد آیا می دانید منظور نتانیاهو و ترامپ چیست؟ آنها به دنبال این هستند که مرجعیت جدیدی را ایجاد کنند که دیگر کشوری به نام فلسطین وجود ندارد و مردم فلسطین جزو شهروندان اسراییل به شمار می روند.

نماینده جنبش حماس در تهران گفت: ما در مقاومت به دنبال شکست اهداف رژیم صهیونیستی در فلسطین هستیم خوشبختانه آنها تاکنون موفق نشدند به اهدافشان برسند.

وی درباره جنبه سیاسی این مسئله هم گفت: کل جهان یک مرحله بحرانی را پیش رو دارد یک بحران اقتصادی بدتر از آنچه که در سال 2002 بوده است.

الان می بینیم جنگ بزرگ در حوزه اقتصادی بین آمریکا و چین است.

قدومی تصریح کرد: بحران اساسی دیگر در سطح تصمیم گیری است، کسانی که تصمیم گیر هستند می خواهند مرحله جدیدی را راه بیندازند اما بدانند که دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خالد قدومی: امروز جایی برای بیگانگان در منطقه نیست

خالد قدومی: امروز جایی برای بیگانگان در منطقه نیست