مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 18:532019-06-25بين الملل

هیل: آمریکا در تقابل با ایران تنها شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه اطلاع رسانی هیل وابسته به کنگره آمریکا در گزارشی به نشست آتی سران اقتصادی جهان موسوم به گروه 20 (G20) اشاره کرد و نوشت که واشنگتن به واسطه افزایش تنش هایی که با ایران دارد، - پایگاه هیل گزارش داد که همپیمانان آمریکا دیگر تمایلی به همراه شدن با سیاست های آمریکا ندارند و دولت ترامپ در سیاست تقابل با تهران، خود را تنها احساس می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، پایگاه اطلاع رسانی هیل وابسته به کنگره آمریکا در گزارشی به نشست آتی سران اقتصادی جهان موسوم به گروه 20 (G20) اشاره کرد و نوشت که واشنگتن به واسطه افزایش تنش هایی که با ایران دارد، در روابط با همپیمانانش دچار فراز و نشیب شده است.

این گزارش سپس توضیح داد، دولت ترامپ بعد از شروع کمپین فشار به ایران از طریق خروج از برجام و وضع مجدد تحریم های اقتصادی، هم اکنون، اتهاماتی را علیه تهران در خصوص حمله اخیر به دو نفتکش در دریای عمان مطرح کرده است و یکهزار نظامی به منطقه غرب آسیا اعزام کرده است.

این پایگاه اینترنتی با اشاره به این موارد ادامه داد که هم اکنون واشنگتن تا حد زیادی در سیاست اعمال فشار به ایران خود را تنها احساس می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیل: آمریکا در تقابل با ایران تنها شده است

هیل: آمریکا در تقابل با ایران تنها شده است