مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 18:132019-06-25اقتصادي

محصولات هوایی ساخت ایران مطابق با استاندارد های جهانی خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری با هدف رونق تولید قطعات هوایی در کشور و تامین نیاز های داخلی با کمک متخصصان ایرانی، - با توجه به داخلی سازی برخی محصولات مورد استفاده در صنعت هوایی و هوانوردی در کشور با تلاش شرکت های دانش بنیان، محصولات تولیدی با قوانین و استاندارد های جهانی همگام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری با هدف رونق تولید قطعات هوایی در کشور و تامین نیاز های داخلی با کمک متخصصان ایرانی، استانداردسازی محصولات تولیدی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

در واقع استانداردسازی یک سازوکار بسیار مهم و حیاتی برای توسعه پایدار صنعت هوایی و هوانوردی محسوب می شود و اجرای این طرح می تواند رونق خوبی به کسب و کار های فعال در صنعت هوایی کشور دهد.

با توجه به داخلی سازی برخی نیازمندی ها و محصولات مورد استفاده در صنعت هوایی و هوانوردی در کشور، فرآیند استانداردسازی محصولات تولیدی منطبق با قوانین و استاندارد های جهانی، در معاونت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات هوایی ساخت ایران مطابق با استاندارد های جهانی خواهد بود

محصولات هوایی ساخت ایران مطابق با استاندارد های جهانی خواهد بود