مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 14:482019-06-25فرهنگي

چرا تلویزیون رفته رفته به نزولی تاسف بار رسید


امروز تلویزیون بعد از 4 دهه پیشرفت در تکنولوژی و صنعت نه تنها نتوانسته آثاری بهتر از سریال های دهه 60 و اوایل دهه 70 بسازد که حتی سریال های اخیرش در فیلمنامه و کارگردانی و محتوایی به گرد پای این آثار هم نمی رسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: این شب ها فارغ از هیاهوی گاندو و خانواده دکتر ماهان و بوی باران ، در شبکه 4 سریال سربداران ساخته محمدعلی نجفی که دست کم سی و چند سال پیش روی آنتن رفته است، پخش می شود.

قبل از آن هم کیف انگلیسی ضیاءالدین دری پخش شده بود و قبل تر سریال امام علی که جزو معدود آثار ایرانی است که حداقل در بسیاری از کشورهای اطراف آن را تماشا کرده اند.

نه فقط امام علی و سربداران که به جرات می توان گفت اکثر سریال های دهه 60 و اوایل دهه 70 هنوز به عنوان کارهایی به یاد ماندنی و صد البته دیدنی باقی مانده اند.

سریال هایی همچون هزاردستان ، گرگ ها ، امیرکبیر ، کوچک جنگلی ، بوعلی سینا ، رعنا و… که امروز تلویزیون بعد از 4 دهه پیشرفت در تکنولوژی و صنعت نه تنها نتوانسته آثاری بهتر از آنها بسازد که حتی سریال های اخیرش در فیلمنامه و کارگردانی و محتوایی به گرد پای این آثار هم نمی رسند.

مرور این سریال ها می تواند متر و معیاری باشد برای بررسی میزان پیشرفت در صنعت سریال سازی تا ببینیم امروز تلویزیون چند گام جلوتر برداشته یا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تلویزیون رفته رفته به نزولی تاسف بار رسید

چرا تلویزیون رفته رفته به نزولی تاسف بار رسید