مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 14:332019-06-25سياسي

دعوت از احزاب سیاسی برای شرکت در انتخابات شورایاری ها


دبیر هیأت اجرایی برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها از همه گروه های سیاسی، اجتماعی و… دعوت کرد که در انتخابات شورایاری ها شرکت کنند و گفت: - دیدگاه سیاسی فرد در عمران و آبادانی محله نقشی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طهایی با اشاره به برگزاری انتخابات شورایاری ها در چهارم مردادماه سال جاری با بیان اینکه تعداد اعضای شورای محله در این دوره برگزاری انتخابات از 7 به 9 نفر رسیده است، گفت: ثبت نام از روز گذشته آغاز و تا دهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون 357 نفر برای شرکت در انتخابات شورایاری ثبت نام کرده اند، گفت: برای اولین بار انتخابات به صورت مکانیزه خواهد بود.

وی با بیان اینکه رأی دهندگان به انتخابات شورایاری ها به صورت مکانیزه رأی خود را ثبت خواهند کرد، گفت: هنگامی که شهروندان کد هر کاندیدا را در سامانه ثبت کنند اسم، اطلاعات و عکس کاندیدای مورد نظرشان بر روی صفحه مانیتور نقش می بندد و افراد پس از تأیید، رأی خود را ثبت می کنند و در آخر وقت نیز مسئولان صندوق و ناظران آمار را از سیستم دریافت کرده و آرا را در اختیار هیأت اجرایی قرار می دهند که طبیعتاً پس از چند ساعت هیأت اجرایی می تواند آرا را ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از احزاب سیاسی برای شرکت در انتخابات شورایاری ها

دعوت از احزاب سیاسی برای شرکت در انتخابات شورایاری ها