مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 14:182019-06-25اقتصادي

برگزاری بازار خیریه «محک» به نفع کودکان مبتلا به سرطان در محله قدیمی تهران


بازار خیریه «محک» روز جمعه 14تیر ماه در محله عودلاجان تهران میزبان نیکوکاران خواهد بود.

- برگزاری بازار خیریه محک به نفع کودکان مبتلا به سرطان در محله قدیمی تهران بازار خیریه محک روز جمعه 14تیر ماه در محله عودلاجان تهران میزبان نیکوکاران خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بازار خیریه با محوریت عرضه خوراک و نوشیدنی های سنتی ایرانی روز جمعه 14 تیر و در دو سانس 10 تا 15 و 16 تا 21 برگزار می شود.

برپایی محک در عطر و طعم قدیم در خانه دبیرالملک، بنای 140 ساله منطقه 12 تهران، موجب شده تا نیکوکاران ضمن خرید غذاهای سنتی ایرانی و صنایع دستی، امکان بازدید از موزه عمارت کاظمی، امامزاده یحیی، حمام نواب و بازارچه نواب را نیز داشته باشند تا علاوه بر حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده هایشان، ساعات خاطره انگیزی را در محله عودلاجان تهران سپری کنند.

علاقه مندان به شرکت در بازار محک در عطر و طعم قدیم می توانند از طریق مراجعه به سایت تیوال از تاریخ 4 تیر ماه به صورت آنلاین بلیط این بازار خیریه را تهیه کنند.

لازم به ذکر است کلیه هزینه های مرتبط با برگزاری این مراسم توسط حامی مالی و داوطلبان مؤسسه خیریه محک پرداخت و تمامی عوائد حاصل از فروش بلیط و غرفه های این بازار خیریه صرف تأمین هزینه دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان محک خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بازار خیریه «محک» به نفع کودکان مبتلا به سرطان در محله قدیمی تهران

برگزاری بازار خیریه «محک» به نفع کودکان مبتلا به سرطان در محله قدیمی تهران