مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 12:432019-06-25فرهنگي

یک فرصت استثنایی برای سینما / نگاه مان را فقط معطوف به جشنواره های اروپایی نکنیم


یک فعال حوزه بین الملل سینما در پی اهدای جوایز جشنواره شانگهای به فیلم «قصر شیرین» رضا میرکریمی گفت: بعد از بُرد بزرگ سینمای ایران در جشنواره شانگهای به نظر می رسد که این امکان درحال بوجود آمدن است تا شاهد  نمایش فیلم های ایرانی به نحو شایسته در سینمای .

- یک فعال حوزه بین الملل سینما در پی اهدای جوایز جشنواره شانگهای به فیلم قصر شیرین رضا میرکریمی گفت: بعد از بُرد بزرگ سینمای ایران در جشنواره شانگهای به نظر می رسد که این امکان درحال بوجود آمدن است تا شاهد  نمایش فیلم های ایرانی به نحو شایسته در سینمای چین باشیم و این فرصتی استثنایی برای سینمای ایران است.

کامیار محسنین همچنین با اعتقاد بر اینکه پیام حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی برای موفقیت فیلم قصر شیرین بسیاراهمیت دارد به ایسنا گفت: با اشاره ای که ایشان به جلوه گاه مشرق زمین داشتند و جمله بسیار درستی در مورد اشتراکات تاریخی و فرهنگی بکار برده اند که بخش مهمی از هویت جمعی ساکنان این قاره کهن را شکل داده است و اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی ادامه داد: ریاست سازمان سینمایی از ابتدای حضور در شورای بین الملل تاکید و بررسی کردند که ما چگونه و چه کاری برای اکران فیلمهای ایرانی در خارج از کشور باید انجام دهیم که خوشبختانه امروز این پیگیری ها به نتیجه رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فرصت استثنایی برای سینما / نگاه مان را فقط معطوف به جشنواره های اروپایی نکنیم

یک فرصت استثنایی برای سینما / نگاه مان را فقط معطوف به جشنواره های اروپایی نکنیم