مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 11:282019-06-25سياسي

آشنایی دانشجویان با چرخه فناوری از دغدغه های جهاد دانشگاهی است


رییس سازمان جهاد دانشگاهی تهران گفت: آموزش و آشنایی دانشجویان با چرخه فناوری از دغدغه های جهاد دانشگاهی است.

- دکتر سید علی طباطبایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در شرایط فعلی که نیاز مبرم کشور حل مسائل فنی و اقتصادی است باید از همه ظرفیت های فناورانه استفاده شود.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی هم به عنوان یک ارگان با تجربه که در بدنه دانشگاه رشد کرده و حضور دارد و ارتباط تنگاتنگ با صنعت و جامعه دارد توانمندی مدیریت برنامه ریزی و هماهنگی و تطبیق نیازها با ابزار و منابع انسانی مورد نیاز برای رفع آن را داراست.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی تهران افزود: دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه و جهاد می توانند به عنوان عامل اصلی و موتور محرکه اجرای این برنامه ریزی حضور داشته باشند.

طباطبایی در ادامه خاطرنشان کرد: البته اجرای این برنامه به دانشجویان متعهد و اساتید مجرب نیاز دارد و جهاد دانشگاهی هم فارغ از جناح بندی های سیاسی همواره از این افراد کمک گرفته است.

وی تصریح کرد: هم چنین برای رفع نیازهای جامعه به صورت حرفه ای در این حوزه به شناخت و اجرای چرخه فناوری در زمینه های مربوطه نیاز است، از این رو آموزش و آشنایی دانشجویان مستعد با چرخه فناوری از دغدغه های جهاد دانشگاهی است که این کار در سازمان جهاد دانشگاهی تهران هم مطابق با بقیه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی دانشجویان با چرخه فناوری از دغدغه های جهاد دانشگاهی است

آشنایی دانشجویان با چرخه فناوری از دغدغه های جهاد دانشگاهی است