مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 10:532019-06-25سياسي

دستور دادستان کل مبنی بر ممنوعیت دریافت هزینه 10 هزار تومانی برای سوال از شعب قضایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در همایش سراسری قوه قضاییه که امروز (سه شنبه چهارم تیرماه) برگزار شد، - حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: ضروری است که دادستان های استان های سراسر کشور نظارت های خود را بر واحد های قضایی افزایش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در همایش سراسری قوه قضاییه که امروز (سه شنبه چهارم تیرماه) برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که قوه قضاییه باید انقلابی عمل کند، البته انقلابی بودن به معنای تندروی نیست و به معنای عادلانه بودن است.

وی افزود: انتصاب تمام ما با یک واسطه از سوی مقام معظم رهبری است و ایشان به ما فرموده اند که باید انقلابی عمل کنیم و اگر از این خط مشی منحرف شویم، نزد خدا مسئول هستیم.

دادستان کل کشور با اشاره به اهمیت دادسرا ها گفت: دادسرا ها اولین جایی هستند که مردم برای شکایت به آنجا مراجعه می کنند، لذا به معنای واقعی کلمه، دادسرا ها پیشانی قوه قضاییه هستند و باید دادسرا ها را اصلاح کنیم و این اصلاح نیازمند نظارت است.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری تصریح کرد: برمبنای ماده 288 قانون اساسی دادستان کل کشور می تواند بر تمام دادسرا ها نظارت کند و بنده از زمانی که در دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دادستان کل مبنی بر ممنوعیت دریافت هزینه 10 هزار تومانی برای سوال از شعب قضایی

دستور دادستان کل مبنی بر ممنوعیت دریافت هزینه 10 هزار تومانی برای سوال از شعب قضایی