مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 09:182019-06-25سياسي

در اجلاس باکو چه خبر بود؟


معاون گردشگری با تشریح مذاکرات و رایزنی های ایران با جمهوری آذربایجان، روسیه، ژاپن، کره جنوبی، فرانسه و ایتالیا در حاشیه اجلاس شورای اجرایی سازمان جهانی جهانگردی، - از پیگیری طرح لغو روادید گروهی ایران و روسیه و برگزاری اجلاس جهانی گردشگری روستایی در سال 2020 میلادی در ایران، خبر داد.

ولی تیموری از علاقه این کشورها برای توسعه همکاری های دو جانبه گردشگری سخن گفت و در شرح جزییات این دیدارها که در شهر باکو انجام شد، به ایسنا گفت: با دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی درباره قراردادهای همکاری با ایران، مذاکراتی صورت گرفت تا نماینده این سازمان برای نهایی شدن برنامه ملی توسعه گردشگری بزودی عازم ایران شود.

قرار شد سازمان جهانی جهانگردی در این باره سریع تر اقدام کند.

برنامه ملی توسعه گردشگری ایران آماده شد وی افزود: برنامه ملی توسعه گردشگری ایران آماده است اما در سفر نماینده قبلی سازمان جهانی جهانگردی، پیشنهادها و چارچوب هایی مطرح شد که با دیدگاه و پیشنهادهای ما اختلاف هایی داشت.

این برنامه اکنون اصلاح شده و یک ماه پیش طرح نهایی آن به سازمان جهانی جهانگردی فرستاده شده که در دیدار با دبیرکل این سازمان در شهر باکو، برای نهایی شدن قرارداد اجرایی برنامه ملی توسعه گردشگری ایران اعلام آمادگی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اجلاس باکو چه خبر بود؟

در اجلاس باکو چه خبر بود؟