مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 08:482019-06-25ورزشي

وضعیت خاص در تهران به لحاظ تراکم جمعیت کلاس های درس


سرپرست وزارت آموزش وپرورش با ارائه چهارپیشنهاد به خیرین مدرسه ساز اظهارکرد: برنامه فراگیر مشارکت در نظام آموزشی با محوریت خیرین مدرسه ساز شکل بگیرد و زیر نظر مجمع خیرین مدرسه ساز، - مجمع خیرین مدرسه یار، هنر یار، دانش یار، سلامت یار و ورزش یار را می توان گسترش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جواد حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حافظی رییس فقید جامعه خیرین کشور، با اشاره به اهمیت استان تهران اظهارکرد: استان تهران ازلحاظ کمی و کیفی دارای اهمیت است که در بخش کیفی علاوه بر موقعیت سیاسی، تهران به عنوان پایتخت کشور حجم مهاجرپذیری بسیار زیادی از داخل و خارج کشور دارد و باعث می شود که استان تهران در حوزه های مختلفی ازجمله آموزش با جمعیت بالایی روبه رو شود.

حسینی خاطرنشان کرد: استان تهران علاوه بر جمعیت خودش به جمعیت مهاجرانش هم پاسخ می دهد که در کنار این دو پاسخگویی باید حمایت فراملی را هم انجام دهد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: استان تهران ازلحاظ تراکم دانش آموزی و هم به لحاظ مقاوم سازی مدارس از وضعیت خاصی برخوردار است و میانگین تراکم دانش آموزی کشور در هر کلاس 24 نفر است اما در تهران میانگین تراکم دانش آموزی 34 نفر است.

وی در ادامه بیان کرد: فضای سبز دانش آموزی استان تهران با استاندارد جهانی فاصله زیادی دارد چراکه سرانه فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت خاص در تهران به لحاظ تراکم جمعیت کلاس های درس

وضعیت خاص در تهران به لحاظ تراکم جمعیت کلاس های درس