مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 07:532019-06-25بين الملل

طرح صلح کوشنر قبل از آغاز فرو پاشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه دیلی تلگراف در مقاله ای تحلیلی به قلم رافائل سانچز نوشت، طرح جراد کوشنر مشاور ارشد رییس جمهوری آمریکا، - یک روزنامه چاپ لندن متذکر شد، تلاش های آمریکا برای صلح در خاورمیانه که در قالب طرحی موسوم به معامله قرن ارائه می شود، قبل از آغاز، فرو پاشیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه دیلی تلگراف در مقاله ای تحلیلی به قلم رافائل سانچز نوشت، طرح جراد کوشنر مشاور ارشد رییس جمهوری آمریکا، برای صلح در خاورمیانه قبل از آغاز، فرو پاشید.

در این مقاله آمده است، کنفرانس بحرین با نمایش نوار ویدیویی با عنوان تصور منطقه خاورمیانه شکوفا با هدف متقاعد کردن مردم درباره طرح جرد کوشنر، آغاز خواهد شد.

ولی مشکل این است که در کنفرانس مذکور نه فلسطینیان و نه اسراییلی ها، که طرفین منازعه ای هستند که طرح برای حل و فصل آن تدوین شده است، حضور نخواهند داشت.

نویسنده مقاله افزود، تلاش های آمریکا برای صلح در خاورمیانه قبل از این که آغاز شود فرو پاشید و جز معدود افرادی، کسی به موفقیت طرح اعتقادی ندارد.

تشکیلات خودگردان فلسطین به انتقاد از طرحی، که گفته می شود پیشنهاد کمک 50 میلیارد دلاری برای ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در فلسطین و کشور های همسایه، از جمله لبنان، اردن و مصر را مطرح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح صلح کوشنر قبل از آغاز فرو پاشید

طرح صلح کوشنر قبل از آغاز فرو پاشید