مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 02:132019-06-24سياسي

عملکرد روحانی و اطرافیان او اعتبار اصلاح طلبان را به باد داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، روزنامه کیهان در ویژه های خود نوشت: احمد شیرزاد در روزنامه آفتاب یزد نوشت: آشنا اخیراً طی توییتی جریان اصلاحات را مورد هدف قرار داد و در کنایه ای به اصلاح طلبان نوشت: - عضو فراکسیون مشارکت می گوید مشکلاتی که امروز برای اصلاح طلبان ایجاد شده، زیر سر اطرافیان روحانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، روزنامه کیهان در ویژه های خود نوشت: احمد شیرزاد در روزنامه آفتاب یزد نوشت: آشنا اخیراً طی توییتی جریان اصلاحات را مورد هدف قرار داد و در کنایه ای به اصلاح طلبان نوشت: مشکل از اعتبار سوخته فرماندهان سابقی است که مردم باید به تکرار می کنم آنان پاسخ مثبت و به جوانان سیما ساخته رأی بدهند.

باید اذعان داشت که این نخستین بار نیست برخی از اعضای حلقه روحانی اظهاراتی در جهت کمرنگ نشان دادن نقش اصلاح طلبان در انتخابات اخیر مطرح می کنند.

قبل از این نیز واعظی در سخنانی سعی کرد که حمایت اصلاح طلبان از روحانی را زیر سؤال ببرد.

از این رو، پرسشی که به میان می آید، این است که چرا اطرافیان رییس جمهور در پاستور گاه و بیگاه چنین اظهاراتی به میان می آورند؟ آنها چه هدفی را به ویژه پس از پایان دولت روحانی دنبال می کنند؟ اعتدالگرایان در حالی حمایت اصلاحات را در انتخابات اخیر از روحانی نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد روحانی و اطرافیان او اعتبار اصلاح طلبان را به باد داد

عملکرد روحانی و اطرافیان او اعتبار اصلاح طلبان را به باد داد