مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 16:082019-06-24بين الملل

بان کی مون: تنش ها در خلیج فارس نتیجه خروج احمقانه آمریکا از برجام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو بان کی مون که اکنون سمت معاونت گروه بین المللی الدرز را بر عهده دارد، همچنین عنوان کرد: اقدامات ضد ایرانی آمریکا نه تنها موجب تضعیف ثبات در منطقه، - دبیر کل سابق سازمان ملل متحد ضمن ابراز نگرانی شدید از افزایش تنش ها در خلیج فارس تصریح کرد: این تحولات بیانگر فقدان یک چارچوب مؤثر برای امنیت خاورمیانه و نتیجه تصمیم احمقانه آمریکا در خروج از برجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو بان کی مون که اکنون سمت معاونت گروه بین المللی الدرز را بر عهده دارد، همچنین عنوان کرد: اقدامات ضد ایرانی آمریکا نه تنها موجب تضعیف ثبات در منطقه، بلکه پیام اشتباهی را به مذاکرات در حال انجام بر سر مساله هسته ای کره شمالی ارسال می کند.

گروه بین المللی الدرز که مقر آن در انگلیس قرار است، نهادی متشکل از شخصیت های بلندپایه بین المللی است که در راستای برقراری صلح، حمایت از حقوق بشر و مقابله با سرکوبگری فعالیت می کند.

در بیانیه این سازمان بین المللی که همزمان با افزایش تنش ها در منطقه صادر شده، از تمام طرف ها خواسته تا از اقدام و سخنی که تنش ها در منطقه خلیج فارس را شعله ور می کند پرهیز کنند.

در این بیانیه ضمن اعلام وفاداری به برجام، از پایبندی ایران به این توافق به رغم خروج یکجانبه آمریکا تمجید شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بان کی مون: تنش ها در خلیج فارس نتیجه خروج احمقانه آمریکا از برجام است

بان کی مون: تنش ها در خلیج فارس نتیجه خروج احمقانه آمریکا از برجام است