مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 14:132019-06-24سياسي

تشریح جزییات مراسم تشییع هفت شهید گمنام دفاع مقدس در قم


جزییات مراسم تشییع و مشخصات محل تفحص هفت شهید گمنام دفاع مقدس از سوی دبیر ستاد تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام استان تشریح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، حجت الاسلام علی لقمانپور با اشاره به تشییع هفت شهید گمنام طی روزهای آینده در چهار نقطه از قم اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، شهر مقدس قم، حرم اهل بیت (ع) متبرک و معطر به عطر وجود هفت شهید بی نشان دفاع مقدس خواهد شد و ان شاءالله تمامی ارادتمندان اهل بیت (ع) و فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت، در استقبال و تشییع و خاکسپاری شهدای والامقام سنگ تمام گذاشته و اوج ارادت خود را به شهیدانی که سال های سال مونسی جز مادرشان حضرت زهرا (س) نداشته اند، نشان دهند.

دبیر ستاد تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام با اشاره به تشکیل جلسه این ستاد در فرمانداری قم، افزود: در جلسه مزبور کلیات مراسم متمرکز تشییع و خاکسپاری شهدا و مسائل مرتبط با آن با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و رده های نیروهای مسلح و سایر نهادهای ذیربط مورد بررسی، تأیید و تاکید قرار گرفت.

لقمانپور ادامه داد: پیکرهای مطهر بعد از ظهر روز پنجشنبه 6 تیرماه با برگزاری مراسم استقبال، از تهران به قم منتقل می شود و تا زمان تشییع، آیین وداع با شهدا در هیئات مذهبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات مراسم تشییع هفت شهید گمنام دفاع مقدس در قم

تشریح جزییات مراسم تشییع هفت شهید گمنام دفاع مقدس در قم