مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 01:062019-06-23سياسي

نامزد های نمایندگی مجلس فهرست دارایی خود را منتشر کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، روزنامه کیهان در ویژه های خود نوشت: روزنامه رسالت در یادداشتی در این باره می نویسد: تصویب قانون رسیدگی به دارایی مقامات و مسئولان و کارگزاران که در نهم آذر 94 پس از تصویب و طی مراحل مختلف سرانجام در روزنامه رسمی .

- ابلاغ آیین نامه مربوط به قانون رسیدگی به دارایی مسئولان، گام رو به جلو برای شفافیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، روزنامه کیهان در ویژه های خود نوشت: روزنامه رسالت در یادداشتی در این باره می نویسد: تصویب قانون رسیدگی به دارایی مقامات و مسئولان و کارگزاران که در نهم آذر 94 پس از تصویب و طی مراحل مختلف سرانجام در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی به چاپ رسید، یک گام به جلو برای تطهیر نظام از نااهلان و نامحرمان بود.

با آنکه طبق این قانون باید در یک مهلت 6 ماهه آیین نامه اجرایی آن نوشته شود.

اما متأسفانه 4 سال طول کشید تا قوه قضاییه بر این قانون آیین نامه بنویسد و سرانجام در اول خرداد 1398 تدوین آیین نامه به پایان رسید و رییس قوه قضاییه هم اکنون آن را برای اجرا ابلاغ کرده است.

براساس این قانون یک اداره زیر نظر حوزه ریاست قوه قضاییه به نام اداره کل ثبت دارایی مقامات مسئول تشکیل شده تا تمامی مسئولان نظام اعم از انتصابی و انتخابی که در 28 گروه یا رده حاکمیتی طبقه بندی شده اند، دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزد های نمایندگی مجلس فهرست دارایی خود را منتشر کنند

نامزد های نمایندگی مجلس فهرست دارایی خود را منتشر کنند