مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 تیر 1398 ساعت 10:502019-06-23سياسي

ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکایی، افتخار بزرگی برای ایران است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: موفقیت در ساقط کردن پهپاد جاسوسی در نزدیکی آب های جمهوری اسلامی ایران و خط ممنوعه ای که نباید وارد می شدند، - افتخاری بزرگی برای ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمد علی آل هاشم در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با بیان این مطلب اظهار کرد: این پهپاد به وسیله سامانه سوم خرداد که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 94 مورد بهره برداری قرار گرفته بود، مورد هدف قرار گرفت و موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

وی در ادامه با قرائت بخشی از بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مورد شهید چمران، افزود: با قرائت این پیام می توان به عظمت این مرد الهی پی برد، امام راحل اهل تمجیدهای مبالغه آمیز نبود و تعاریف ایشان از اشخاص حساب شده بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به حوادث تاریخی و ترورهای ششم و هفتم تیر ماه اشاره و تصریح کرد: حادثه تاریخی ششم تیر ماه یادآور یکی از حوادث تلخ ایران و سندی برای حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران است، در ششم تیرماه سال 60 رهبر معظم انقلاب به دست تروریست های وابسته به استکبار در مسجد ابوذر تهران ترور شدند و فردای آن روز نیز انفجار حزب جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد و منج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکایی، افتخار بزرگی برای ایران است

ساقط کردن پهپاد جاسوسی آمریکایی، افتخار بزرگی برای ایران است