مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 تیر 1398 ساعت 16:212019-06-22ورزشي

لالوویچ: در موضوعات داخلی کشتی ایران مداخله نمی کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در ادامه دیدار رییس کمیته ملی المپیک ایران با سران ورزش جهان در حاشیه افتتاح ساختمان جدید کمیته بین المللی المپیک در لوزان سوییس، - صالحی امیری در دیدار با نناد لالوویچ به مسائل پیرامون کشتی ایران پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در ادامه دیدار رییس کمیته ملی المپیک ایران با سران ورزش جهان در حاشیه افتتاح ساختمان جدید کمیته بین المللی المپیک در لوزان سوییس، ظهر امروز (شنبه) لالوویچ رییس فدراسیون جهانی کشتی در دیدار با صالحی امیری ضمن اشاره به اهمیت جایگاه کشتی ایران گفت: من یکی از مدافعان کشتی ایران هستم و بارها بدلیل حمایت از کشتی ایران مورد انتقاد قرار گرفتم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر برای میزبانی ایران ازمسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در حال مذاکره هستیم و از اینکه کمیته ملی المپیک ایران از رشته کشتی حمایت می کند خوشحالم و سعی داریم با برنامه ریزی های دقیق در فدراسیون جهانی کشتی این رشته ورزشی را تماشاگر پسند کنیم.

لالوویچ درباره انتخابات کشتی ایران گفت: ما در موضوعات داخلی کشتی ایران مداخله نمی کنیم و دراین باره با نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی نیز صحبت کرده ایم ؛ما فقط توقع داریم همه چیز براساس تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لالوویچ: در موضوعات داخلی کشتی ایران مداخله نمی کنیم

لالوویچ: در موضوعات داخلی کشتی ایران مداخله نمی کنیم