مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 21:512019-06-20اقتصادي

سخنگوی دولت: تامین کالاهای اساسی با ارز 4200 تومانی ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی ربیعی سخنگوی دولت درخصوص ارز 4200 تومانی گفت: این روزها برخی گمانه زنی های اقتصادی، می تواند به جای آرامش در بازار، - علی ربیعی گفت: سیاست تأمین کالاهای اساسی با ارز به نرخ 4,200 تومان در سال 1398 ادامه دارد و تغییری در تصمیم دولت رخ نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی ربیعی سخنگوی دولت درخصوص ارز 4200 تومانی گفت: این روزها برخی گمانه زنی های اقتصادی، می تواند به جای آرامش در بازار، التهاب بی دلیل ایجاد کند.

البته ما به تحلیل و کارشناسی و رایزنی اقتصادی مستمر نیاز داریم ولی اینها همه با سیاست گذاری و تصمیم اقتصادی متفاوت است.

سخنگوی دولت در ادامه تاکید کرد: سیاست تأمین کالاهای اساسی با ارز به نرخ 4,200 تومان در سال 98 ادامه دارد و تغییری در تصمیم دولت رخ نداده است.

عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به ایرنا درباره ادعای برگزاری جلسه ای در روز پنجشنبه برای تصمیم گیری درباره حذف ارز 4200 تومانی اعلام کرده بود که چنین بحثی را نداشته ایم و نمی دانیم که چه کسی چنین بحثی را مطرح کرده است.

رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد: ارز واردات برخی کالاها همچنان 4,200 تومان است که همچنان برای آنها گشایش اعتبار انجام می شود و ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: تامین کالاهای اساسی با ارز 4200 تومانی ادامه دارد

سخنگوی دولت: تامین کالاهای اساسی با ارز 4200 تومانی ادامه دارد