مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 19:302019-06-20اقتصادي

سیاست های گذشته برای کارت های الکترونیک مرزنشینی به خوبی اجرا نشده اند


وزیر صنعت، معدن و تجارت، امروز پنجشنبه درجریان سفر یک روزه از پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، شهریاری استاندار آدربایجان غربی، خضری نماینده شهرستان های پیرانشهر-سردشت طی یک سفر یک روزه از پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر دیدار کردند و در این سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن، تجارت طی دیداری با بازرگانان و فعالان تجاری پیرانشهر مشکلات تجار، مشکلات کارت های الکترونیک مرزنشینی، ثبت سفارش کالا و سرمایه گذاری در بخش صنعت شهرستان بررسی شد.

رحمانی در نشست امروز با فعالان گفت: با حضور مسئولین از روند صادرات و واردات در محور تمرچین بازدید به عمل آمد و در آینده ای نزدیک جزییات این سفر جمع بندی شده و متناسب با وضعیت موجود تصمیم گیری انجام خواهد شد.

وی در رابطه با کارت های الکترونیک مرزنشینان افزود: با توجه به اینکه در بحث کارت های الکترونیک مرزنشینی سیاست های گذشته به خوبی اجرا نشده اند، سعی خواهد شد برای بهبود وضعیت این معابر و جهت ساماندهی کارت های الکترونیک مرزنشینی، با نظرخواهی از مرزنشینان و حضور آنان در سیاست های جدید، مشکلات این قشر نیز حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ عملکرد ادارات کل جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به عنوان سه ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های گذشته برای کارت های الکترونیک مرزنشینی به خوبی اجرا نشده اند

سیاست های گذشته برای کارت های الکترونیک مرزنشینی به خوبی اجرا نشده اند