مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 19:152019-06-20سياسي

نقش مهم ایران در مبارزه با مواد مخدر را مطرح می کنم


نماینده کشوری دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد unodc گفت: حضور ما در مراسم هایی که از سوی ایران در خصوص مبارزه با مواد مخدر انجام می شود نشان دهنده تمایل ما به همکاری و مشارکت در زمینه همکاری های آینده نسبت به مبارزه با مواد مخدر است .

- نماینده کشوری دفتر مقابل با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد: نقش مهم ایران در مبارزه با مواد مخدر را مطرح می کنم نماینده کشوری دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد unodc گفت: حضور ما در مراسم هایی که از سوی ایران در خصوص مبارزه با مواد مخدر انجام می شود نشان دهنده تمایل ما به همکاری و مشارکت در زمینه همکاری های آینده نسبت به مبارزه با مواد مخدر است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الکساندر فدولوف که در بازدید از محموله کشف شده مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در زابل سخن می گفت، افزود: ‏ unodc خودش را یک شریک استراتژیک ایران برای همکاریهای آتی در مبارزه با مواد مخدر می داند .

وی ادامه داد: فعالیت ها و تلاش های جمهوری اسلامی ایران در مقابله با مواد مخدر بسیار ارزشمند است و من در این بازدید خیلی تحت تأثیر قرار گرفتم این اولین باری نیست که شاهد این مقدار کشفیات مواد مخدر بوده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم ایران در مبارزه با مواد مخدر را مطرح می کنم

نقش مهم ایران در مبارزه با مواد مخدر را مطرح می کنم