مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 14:362019-06-20دانش

وظیفه دانشگاهیان به کارگیری دانش برای آرامش و ناامیدکردن دشمنان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه بوعلی سینای همدان، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وزیر علوم پیش ازظهر امروز در مراسم اختتامیه گردهمایی روسای واحد های سازمانی جهاد دانشگاهی سراسر کشور که در ساختمان مرکز جامع زنان و .

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وزیر علوم گفت: وظیفه ما دانشگاهیان به کارگیری دانش برای آرامش و رفاه مردم و ناامیدکردن دشمنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه بوعلی سینای همدان، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وزیر علوم پیش ازظهر امروز در مراسم اختتامیه گردهمایی روسای واحد های سازمانی جهاد دانشگاهی سراسر کشور که در ساختمان مرکز جامع زنان و درمان ناباروری جهاد دانشگاهی همدان برگزار شد، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی همدان، قابلیت های زیادی دارد و از زمانی که به صورت مستقل و با تکیه بر توانمندی های خود کار کرده، موفقیت های زیادی به دست آورده است.

غلامی تصریح کرد: امروزه ما مسیر کوتاه تری با ظاهر جذاب تری برای تامین نیاز ها داریم که نباید آن را رها کنیم.

وزیرعلوم مطرح کرد: هر جا که مشتری پای کار بوده کارهایمان بهتر پیش رفته است؛ امیدواریم مشتری های دیگر که درخواست همکاری می کنند نیز به عنوان یک مطالبه گر پای درخواست خود بمانند تا همکاران م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه دانشگاهیان به کارگیری دانش برای آرامش و ناامیدکردن دشمنان است

وظیفه دانشگاهیان به کارگیری دانش برای آرامش و ناامیدکردن دشمنان است