مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 11:412019-06-20ورزشي

شمخانی: جنگ بعید است، ولی در صورت آغاز آن شکست آمریکا قطعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران که برای مذاکره با مقامات بلندپایه امنیتی روسیه به شهر اوفا (مرکز جمهوری باشقیرستان) سفر کرده بود، - دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با توضیح مواضع مقامات تهران در قبال برجام و راه های مقابله با تحریم های آمریکا، وقوع جنگ در منطقه خلیج فارس را بعید دانست، ولی تأکید کرد در صورت آغاز جنگ، این آمریکایی ها هستند که شکست خواهند خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران که برای مذاکره با مقامات بلندپایه امنیتی روسیه به شهر اوفا (مرکز جمهوری باشقیرستان) سفر کرده بود، در مصاحبه ای اختصاصی با خبرگزاری تاس درباره مواضع جمهوری اسلامی در قبال اعزام نیروهای نظامی مضاعف آمریکا به منطقه، دورنمای توافق هسته ای و امکان بروز درگیری نظامی گسترده پس از حادثه حمله به تانکرهای نفتکش در دریای عمان توضیحاتی داد.

این مقام بلندپایه ایران درباره اعزام هزار نیروی نظامی دیگر آمریکایی به منطقه خلیج فارس گفت: دخالت آمریکایی ها در اوضاع منطقه ما باعث وخامت اوضاع می شود.

سیاست ایران صرفًا در جهت تامین امنیت خود و تقویت صلح و ثبات در منطقه است و دخالت کشورهای فرامنطقه ای تنها باعث وخامت اوضاع در منطقه ما می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمخانی: جنگ بعید است، ولی در صورت آغاز آن شکست آمریکا قطعی است

شمخانی: جنگ بعید است، ولی در صورت آغاز آن شکست آمریکا قطعی است