مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 10:052019-06-20سياسي

معاون حقوقی رییس قوه قضاییه: رویکرد قوه قضاییه نسبت به کانون وکلا مثبت است


بعد از بازنگری کامل بر قوانین مادر، این قانون برای 100 سال آینده کافی است و کشورهای دیگر هم از آن استفاده خواهند کرد.

- معاون حقوقی رییس قوه قضاییه: رویکرد قوه قضاییه نسبت به کانون وکلا مثبت است معاون حقوقی رییس قوه قضاییه گفت: بعد از بازنگری کامل بر قوانین مادر، این قانون برای 100 سال آینده کافی است و کشورهای دیگر هم از آن استفاده خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمد مصدق صبح امروز (پنجشنبه) در نشست علمی تحت عنوان تحول حقوق کیفری در جنایت عمدی از دیدگاه قانون مجازات اسلامی جدید اظهار کرد: به صورت کلی رویکرد قوه قضاییه در این مقطع نسبت به کانون، رویکرد مثبتی است به طوری که رییس قوه قضاییه دستور دادند مشکلات دستگاه های مربوط به قوه قضاییه مرتفع شود.

وی افزود: دو قانون مادر قوه قضاییه، قانون مجازات اسلامی و قانون آیین دادرسی کیفری هستند و هر دو این قانون ها ابهامات و مشکلاتی دارند که باید مرتفع شوند.

معاون حقوقی رییس قوه قضاییه ادامه داد: اگر ایراداتی که در این چند سال شاهد آن بودیم را بتوانیم در آینده اصلاح کنیم، این قانون حداقل برای 100 سال آینده کافی خواهد بود و باقی کشورها هم از آن پیروی خواهند کرد.

مصدق گفت: در حال حاضر آیین دادرسی کیفری در حال بررسی در مجلس است و چند ماده مطروحه مورد بازبینی قرار گرفت، تنها ماده 477


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون حقوقی رییس قوه قضاییه: رویکرد قوه قضاییه نسبت به کانون وکلا مثبت است

معاون حقوقی رییس قوه قضاییه: رویکرد قوه قضاییه نسبت به کانون وکلا مثبت است