مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 10:002019-06-20سياسي

معاون سیاسی وزیرکشور: احزاب سیاسی با آرامش وارد انتخابات شوند


ما برای اینکه انتخابات بزرگی را در دنیا انجام دهیم باید احزاب سیاسی و سایر تشکل ها با آرامش وارد انتخابات شوند چرا که با گفت وگو بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

- معاون سیاسی وزیرکشور گفت: ما برای اینکه انتخابات بزرگی را در دنیا انجام دهیم باید احزاب سیاسی و سایر تشکل ها با آرامش وارد انتخابات شوند چرا که با گفت وگو بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،جمال عرف در نشست هم اندیشی روحانیون و فعالان سیاسی فرهنگ و اجتماعی استان کردستان اظهار کرد: مخاطب اصلی معاونت سیاسی در وزارت کشور، بخش عمده جامعه است در واقع ما متولی اعمال سیاست داخلی دولت هستیم و تقویت احزاب و جریانات سیاسی وظیفه ما است.

وی تصریح کرد: دولت دوازدهم در شهریور سال 96 شروع به کار کرده و در شرایط حساسی و دشواری از جمله اعتراضات دی ماه 96 و تحریم های آمریکا، تاکنون به سختی کشور را اداره کرده است.

معاون سیاسی وزیرکشور، بیان کرد: متاسفانه در اردیبهشت 97 دولت آمریکا از تفاهم نامه برجام خارج شد و با سیاست های اعمال شده سایر کشورها را نیز مجبور به تصمصم برای ترک از این تفاهم نامه کرد.

عرف عنوان کرد: در این راستا جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفت در برابر این ظلم و اقدام غیر قانونی ایستادگی کند و فرصت هایی نیز در اختیار افرادی بگذارد که ادعا داشتند که ما می توانیم، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی وزیرکشور: احزاب سیاسی با آرامش وارد انتخابات شوند

معاون سیاسی وزیرکشور: احزاب سیاسی با آرامش وارد انتخابات شوند