مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 خرداد 1398 ساعت 09:512019-06-20دانش

سرپرست دانشگاه آزاد بهشهر معرفی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالکریم الهی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر که در حکمی از سوی محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی به سمت سرپرستی واحد بهشهر منصوب شده بود، - سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر با حضور رییس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالکریم الهی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر که در حکمی از سوی محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی به سمت سرپرستی واحد بهشهر منصوب شده بود، روز گذشته با حضور محمد صالحی رییس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و جمعی از معاونان و مدیران این واحد دانشگاهی معرفی شد.

رییس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید واحد بهشهر از تلاش و خدمات فضل شیردل شهمیری در دوران تصدی ریاست واحد بهشهر قدردانی و عبدالکریم الهی را به عنوان سرپرست جدید این واحد دانشگاهی معرفی کرد.

عبدالکریم الهی عضو هیئت علمی گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر بوده و معاونت پژوهشی و مدیرگروه رشته کامپیوتر را در کارنامه علمی خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست دانشگاه آزاد بهشهر معرفی شد

سرپرست دانشگاه آزاد بهشهر معرفی شد