مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 15:502019-06-19سياسي

مهاجر پذیری بالا ضرورت تامین آب پایدار در یاسوج را دوچندان می کند


سرپرست آبفای کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهاجر پذیری بالا، ضرورت تأمین آب پایدار در مرکز استان را دوچندان می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیض الله پاسره عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از تأسیسات آب و فاضلاب استان، افزود: مهاجر پذیری بالای مرکز استان این ضرورت را ایجاد می کند که با آینده نگری، تأمین و توزیع آب پایدار عملیاتی شود و در سایر شهرها نیز مدیریت مناسب منابع با رفع کامل نیازهای مردم را داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت موضوع کنترل تنش های آبی و افت فشار مناطق و نقش فرسودگی شبکه و انشعاب های غیر قانونی در این افت، اظهار کرد: در مرکز استان با برنامه ریزی های انجام شده وارد مدار بهره برداری قرار گرفتن تصفیه خانه اضطراری آب یاسوج مورد تاکید است.

سرپرست آبفای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین پیشبرد هدفگذاری ها با فعالیت پروژه آبرسانی از تنگه کبوتری را خواهیم داشت.

پاسره به فرسودگی بالای شبکه توزیع در استان اشاره و تصریح کرد: تعویض شبکه ها بر اساس برنامه ریزی و کنترل هدر رفت منابع اجرایی شده و تلاش می شود تا مشکلات و دغدغه های مردم در حوزه آب شرب به حداقل برسد وی نقش فرهنگ سازی در مصرف صحیح و جلوگیری از تخلفات انشعاب های غیر مجاز را محسوس دانست و اضافه کرد: آب کالای با ارزشی است و باید در حفظ و مدیریت مناسب آن اهتمام لازم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجر پذیری بالا ضرورت تامین آب پایدار در یاسوج را دوچندان می کند

مهاجر پذیری بالا ضرورت تامین آب پایدار در یاسوج را دوچندان می کند