مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 14:552019-06-19اجتماعي

عدم ثبت تردد خودروها توسط دوربین در تقاطع جلال - کارگر


به دنبال اجرای عملیات عمرانی در محدوده پل گیشا، تردد شهروندان از مسیر جنوب به شمال چمران و دوربرگردان جلال آل احمد، مشمول ثبت تخلف از طریق دوربین محدوده ی کنترل آلودگی هوا نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با آغاز اجرای طرح محدوده کنترل آلودگی هوا از ابتدای تیرماه و به دلیل اجرای عملیات عمرانی در پل گیشا، مسیرهای جایگزین اعلام شده که شامل بزرگراه جلال آل احمد به بزرگراه شهید چمران جنوب-دوربرگردان های شمال، ابتدای تونل توحید است، نظر به اینکه عده ای از شهروندان قصد ادامه مسیر به سمت کردستان شمال و یا جلال آل احمد غرب را دارند، به اطلاع می رساند دوربین ثبت تخلف ورود به محدوده کنترل آلودگی هوا که در تقاطع خیابان جلال آل احمد و کارگر شمالی نصب شده تنها تردد خودروهایی که قصد ادامه مسیر به جنوب خیابان کارگر یا مسیر مستقیم (کوچه شهید شکرالله) را دارند، ثبت می کند .

بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران،شهروندانی که قصد ادامه مسیر از رمپ چپ گرد انتهای جلال آل احمد به سمت شمال (امیرآباد و یا کردستان) را دارند دچار مشکل ثبت تخلف ورود به محدوده کنترل آلودگی هوا نخواهند شد.

به دنبال طرح جمع آوری پل گیشا، مسیرهای جایگزین این طرح به شرح زیر مسیر فعلی شماره 1: شرق به غرب بزرگراه شهید گمنام از حد فاصل میدان فاطمی تا خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم ثبت تردد خودروها توسط دوربین در تقاطع جلال - کارگر

عدم ثبت تردد خودروها توسط دوربین در تقاطع جلال - کارگر