مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 14:502019-06-19سياسي

از آغاز تیرماه شاهد تحولات قابل توجهی در فضای مجازی خواهیم بود


اقدامات خوبی را در راستای رفع مشکلات این فضا در ماه های گذشته داشتیم و از آغاز تیرماه نیز شاهد تحولاتی قابل توجه در فضای مجازی خواهیم بود.

- دادستان کل کشور گفت: اقدامات خوبی را در راستای رفع مشکلات این فضا در ماه های گذشته داشتیم و از آغاز تیرماه نیز شاهد تحولاتی قابل توجه در فضای مجازی خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در مراسم تودیع و معارفه دادستان مرکز استان کردستان که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امروز برای ما امت اسلامی ملاک است، در کشورمان ایران اقوام مختلف، مذاهب گوناگون و ادیان مختلف در کنار همدیگر و در زیر پرچم اسلام، قرآن و ولایت زندگی می کنند.

وی افزود: دشمن سال های متمادی است به دنبال ایجاد اختلاف، شکاف و از هم پاشیدن نظام اسلامی است، اما به کوری چشم دشمن، چهل سال این ملت با اقتدار در صحنه مبارزه با استکبار و در دفاع از حریم قرآن همچنان مردانه ایستاده است.

دادستان کل کشور عنوان کرد: امروز ما با سرافرازی تمام و با افتخار نه تنها به منطقه بلکه به دنیا و همه کشورهای روی کره زمین اعلام می کنیم که ملتی مقتدرتر، مستقل تر و با عزت تر از کشور ایران پیدا نمی کنید.

وی ادامه داد: امام راحل در شرایط سخت پیروزی انقلاب اسلامی که همه قدرتشان را گذاشته بودند برای نابود کردن اسلام و نظام با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آغاز تیرماه شاهد تحولات قابل توجهی در فضای مجازی خواهیم بود

از آغاز تیرماه شاهد تحولات قابل توجهی در فضای مجازی خواهیم بود