مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 13:352019-06-19اقتصادي

100 پروژه بزرگ شهری کرمانشاه چشم به راه سرمایه گذاران


رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری کرمانشاه از احصاء و آماده سازی 100 پروژه بزرگ شهری جهت ورود سرمایه گذاران خبر داد.

- 100 پروژه بزرگ "شهری" کرمانشاه چشم به راه سرمایه گذاران رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری کرمانشاه از احصاء و آماده سازی 100 پروژه بزرگ شهری جهت ورود سرمایه گذاران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، وحید شامبیاتی در همایش اقتصاد شهری و تالار مذاکرات سرمایه گذاری در شهر کرمانشاه که امروز (29 خرداد) با حضور جمعی از مسئولان و سرمایه گذاران در محل هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به احصا فرصت های سرمایه گذاری شهر کرمانشاه در هفت محور، گفت: این محورها شامل گردشگری، تجاری و بازرگانی، فرهنگی، هنری و ورزشی، حمل و نقل عمومی و خدمات شهری، پسماند شهری، بازآفرینی شهری و حوزه فناوری اطلاعات و آی تی است.

وی افزود: بیش از 100 پروژه سرمایه گذاری در این هفت محور احصاء شده که از جمله مهمترین آن مرکز تجارت جهانی غرب کشور است.

این پروژه قرار است در زمینی به مساحت پنج هکتار احداث شود که دو هکتار آن مجموعه تجاری و بازرگانی و سه هکتار دیگر مجموعه گردشگری، خدماتی و رفاهی خواهد بود.

شامبیاتی از باغ راه غرب کشور در مساحت 30 هکتار به عنوان پروژه مهم دیگر شهری نام برد و افزود: در این باغ راه هتل ها و کلبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 پروژه بزرگ شهری کرمانشاه چشم به راه سرمایه گذاران

100 پروژه بزرگ شهری کرمانشاه چشم به راه سرمایه گذاران