مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 11:052019-06-19بين الملل

قریب به 71 میلیون نفر در سراسر جهان آواره اند


آژانس آوارگان سازمان ملل امروز (چهارشنبه) در گزارشی آورد، 71 میلیون نفر در سراسر جهان به واسطه جنگ، خشونت و پیگرد در کشورهای خود آواره و سرگردان شده اند.

- آژانس آوارگان سازمان ملل امروز (چهارشنبه) در گزارشی آورد، 71 میلیون نفر در سراسر جهان به واسطه جنگ، خشونت و پیگرد در کشورهای خود آواره و سرگردان شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در این گزارش همچنین مشخص شد که این میزان دو میلیون نفر بیشتر از سال گذشته میلادی است.

گزارش ترندهای جهانی که از سوی کمیسیونر عالی آوارگان سازمان ملل منتشر شد، تعداد آوارگان، پناهجویان و بی خانمان های داخل کشورها را در پایان 2018 منتشر کرده است.

این آمار که پیش از روز جهانی آوارگان در روز پنجشنبه منتشر شد، باعث دامن زدن به گفتگوها درباره قوانین بین المللی، حقوق بشر و سیاست های داخلی کشورها می شود.

فیلیپو گراندی، کمیسیونر عالی آوارگان سازمان ملل گفت، انتشار این گزارش برای دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا و سایر رهبران غربی پیامی دارد و آن این است که نشان دادن آوارگان و مهاجران به عنوان تهدیدی برای مشاغل و امنیت در کشورهای میزبان، مخرب و زیان بار است.

این افراد به دلیل ناامنی و خطراتی که با آنها روبرو هستند، از کشورهای خود گریخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قریب به 71 میلیون نفر در سراسر جهان آواره اند

قریب به 71 میلیون نفر در سراسر جهان آواره اند