مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 09:352019-06-19اقتصادي

قیمت آب پایین، قیمت لوازم کاهنده مصرف بالا!


توزیع لوازم کاهنده مصرف آب یکی از سیاست هایی بود که استارت آن در راستای کاهش مصرف آب در کشور از سال گذشته توسط وزارت نیرو زده شد و این وزارت خانه همچنان در اجرای آن مصر است.

- سیاستی که به نظر می رسد قیمت کم آب در کشور و قیمت بالای تجهیزات مذکور، اجازه نمی دهد آنطور که باید و شاید است اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بند ب از ماده 2 قانون توسعه و بهینه سازی آب شرب شهری و روستایی در کشور که در تاریخ 31 فروردین ماه سال 1395 در مجلس تصویب و در چهارم اردیبهشت ماه همان سال ابلاغ شد.

در این راستا اردیبهشت ماه سال قبل بود که حمیدرضا جانباز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور- از در اختیار متقاضیان قرار دادن تجهیزات کاهنده مصرف در برخی استان ها در راستای کاهش مصرف آب بروشورهایی با اطلاعات دقیق از انواع لوازم کاهنده در اختیار مشترکان پرمصرف قرار گرفته و هر مشترکی که تقاضای دریافت این تجهیزات را داشته باشد، شرکت آبفا در اختیار آنها می گذارد.

همچنین برای پررنگ کردن این طرح عرضه قسطی آن نیز در دستور کار قرار گرفت.

حمایت دولت از ارائه لوازم کاهنده مصرف در این راستا، علی سیدزاده - مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و کاهش هدررفت شرکت آب و فاضلاب – در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه استفاده از تجهیزات کاهش مصرف آب، یکی از سیاست های وزارت نیرو محسوب می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت آب پایین، قیمت لوازم کاهنده مصرف بالا!

قیمت آب پایین، قیمت لوازم کاهنده مصرف بالا!