مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 04:502019-06-19ورزشي

اعزام 5 تیرانداز معلول به مسابقات جهانی استرالیا


رییس انجمن تیراندازی معلولان از اعزام 5 تیرانداز معلول به مسابقات جهانی استرالیا خبر داد و گفت: با توجه به این که در رشته تپانچه از تیراندازان خوبی برخورداریم تلاش خواهیم کرد برای موفقیت در پارالمپیک 2020 توکیو روی تپانچه تمرکز کنیم تا تفنگ.

- جلیل کوهپایه زاده رییس جدید انجمن تیراندازان معلول درباره برنامه های تیراندازان معلول برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه بازی های پارالمپیک 2020 توکیو اظهار کرد: با توجه به اینکه تا الان 4 سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو را در رشته تپانچه توسط ساره جوانمردی و محمدرضا میرشفیعی در تپانچه بادی 10 متر و سمیرا ارم و مهدی زمانی در تپانچه خفیف 50 متر کسب کرده ایم، سعی داریم در مسابقات جهانی استرالیا که نیمه دوم مهر برگزار می شود با کسب یک سهمیه دیگر در رشته تفنگ بادی توسط رقیه شجاعی تعداد سهمیه های خود را افزایش دهیم.

وی گفت: نخستین اردوی تیم ملی تیراندازی معلولان با همین 5 تیرانداز از نیمه اول تیر در محل فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز می شود و هدف بر این است با برگزاری 4 مرحله اردوی آمادگی، 5 تیرانداز را برای مسابقات جهانی استرالیا آماده کنیم.

البته با توجه به اینکه سیاست کمیته ملی پارالمپیک حتی در صورت کسب سهمیه تنها اعزام مدال آوران طلا به بازی های پارالمپیک 2020 توکیو است، سعی خواهیم کرد رکورد تیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 5 تیرانداز معلول به مسابقات جهانی استرالیا

اعزام 5 تیرانداز معلول به مسابقات جهانی استرالیا