مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 00:002019-06-18سياسي

تدابیر حمایت گرانه حقوقی در صیانت از حقوق حیوانات


نشست جان شیرین؛ پیرامون حمایت از حیات حیوانات به همت کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار و در آن بر ایجاد تدابیر حمایت گرانه حقوقی در صیانت از حقوق حیوانات تاکید شد.

- نشست "جان شیرین؛ پیرامون حمایت از حیات حیوانات" به همت کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار و در آن بر ایجاد تدابیر حمایت گرانه حقوقی در صیانت از حقوق حیوانات تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که شامگاه سه شنبه در کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری مرکز برگزار شد، دکتر احسان هومن -وکیل دادگستری و رییس انجمن حمایت از حقوق حیوانات پارس- با اشاره به ضرورت اصلاح نظام حقوقی در زمینه حمایت از حقوق حیوانات اظهار کرد: در حال حاضر نظام جرم انگاری کیفری بزه حیوان آزاری بازدارندگی کافی ندارد و باید به شیوه ای اثربخش تر تدابیر حمایتگرانه اتخاذ شود.

وی افزود: تدوین لایحه حمایت از حقوق حیوانات با مشارکت سازمان های مردم نهاد یک ضرورت برای جرم انگاری متناسب با بزه حیوان آزاری است.

حمایت از حقوق حیوانات در نظام اخلاقی و معارف دینی ما یک ارزش است و باید به فراخور این نظام ارزشی که در کلام وحی نیز مورد تاکید بوده به تقویت باور حمایت گرانه از حیوانات روی آوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر حمایت گرانه حقوقی در صیانت از حقوق حیوانات

تدابیر حمایت گرانه حقوقی در صیانت از حقوق حیوانات