مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 20:152019-06-18سياسي

دوازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در قم گشایش یافت


دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال عصر امروز (28 خرداد ماه) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر شورای عالی فضای مجازی، مدیر حوزه های علمیه کشور و جمعی از مسئولان و فعالان حوزه فضای مجازی در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های قم گشایش یافت.

- دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال عصر امروز (28 خرداد ماه) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر شورای عالی فضای مجازی، مدیر حوزه های علمیه کشور و جمعی از مسئولان و فعالان حوزه فضای مجازی در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های قم گشایش یافت.

71548 به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی در حاشیه بازدید از غرفه های مختلف نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: برپایی چنین نمایشگاه هایی نقش مهمی در رونق کسب و کار در فضای مجازی و در سطح رسانه های دیجیتال ایجاد می شود.

او با بیان اینکه این نمایشگاه می تواند فرصت هم افزایی و آشنایی برای تولیدکنندگان رسانه های دیجیتال را ایجاد کند افزود: این هم افزایی می تواند منجر به تولیدهای ثانوی شود و در بازدیدی که داشتم این زمینه و ظرفیت را فراهم دیدم.

صالحی با اشاره به برپایی نمایشگاه در قم با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه در این شهر مقدس کارکردهای چندگانه ای دارد تصریح کرد: نمایشگاه های قبلی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در قم گشایش یافت

دوازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در قم گشایش یافت